Тема 10
Ми хочемо позиціонувати наші послуги так щоб заняття були ефективними, цікавими, пізнавальними, мотивуючими. Вони мають асоціюватися з наполегливістю, цілеспрямованістю та вірним підходом до учнів.
На відміну від інших занять, наші-будуть проводитися у товариській атмосфері, будуть насичені новим матеріалом, а також Вас буде задовольняти ціна.
Ціни будуть помірними та відносно меншими на ринку цих послуг.
Всі деталі щодо місця проведення наших занять та інша інформація буде на нашому сайті ( vchymosyarazom.ua.stryy ).
Ми плануємо використовувати рекламні публікації в газетах та журналах, рекламу на комерційних радіостанціях також у нас є наш сайт, на який може зайти будь-який охочий.
Ми будемо використовувати наш бюджет раціонально та за необхідністю.
Ви можете перейти за посиланням та більш детально ознайомитись із нашими подальшими діями, розміщеними у презентації. Натисніть ➢➢ та перейдіть.
Ця маркетингова система допомогла нам згрупувати і зрозуміти аспекти нашої ідеї. Найважливішими компонентами є реклама і позиціювання.
При створенні презентації ми не зіткнулися з труднощами, адже перед цим ми чітко все розпланували і організували.
Використавши мережу інтернет ми зрозуміли, що найефективнішою рекламою є подання інформації через радіо.
На відміну від інших занять, наші-будуть проводитися у товариській атмосфері, будуть насичені новим матеріалом, а також Вас буде задовольняти ціна.
Ціни будуть помірними та відносно меншими на ринку цих послуг.
Всі деталі щодо місця проведення наших занять та інша інформація буде на нашому сайті ( vchymosyarazom.ua.stryy ).
Ми плануємо використовувати рекламні публікації в газетах та журналах, рекламу на комерційних радіостанціях також у нас є наш сайт, на який може зайти будь-який охочий.
Ми будемо використовувати наш бюджет раціонально та за необхідністю.
Ви можете перейти за посиланням та більш детально ознайомитись із нашими подальшими діями, розміщеними у презентації. Натисніть ➢➢ та перейдіть.
Ця маркетингова система допомогла нам згрупувати і зрозуміти аспекти нашої ідеї. Найважливішими компонентами є реклама і позиціювання.
При створенні презентації ми не зіткнулися з труднощами, адже перед цим ми чітко все розпланували і організували.
Використавши мережу інтернет ми зрозуміли, що найефективнішою рекламою є подання інформації через радіо.
Так тримати!
ВідповістиВидалитиЯкщо чесно не дуже зрозуміло чому саме радіо? Адже ваш проект націлений на дітей та їхніх батьків, тобто нове покоління, яке не так часто віддає перевагу радіо.
ВідповістиВидалитиНаперед дякую за відповідь)